Calimeromarketing, wat is dat nu weer?

Foto:

Nieuwe handreiking voor kleine ondernemers voor promotiedoeleinden

Calimeromarketing  3.0?
Speciaal voor ondernemers die geen boeken lezen. Ondernemers die toch kunnen ontdekken, hoe sterk hun positie is ten opzichte van de grote concurrenten. Een beperkt budget hoeft overigens geen belemmering te zijn voor doeltreffende promotie. De eerste twee boeken Calimeromarketing van schrijfster Karen Romme waren al succesverhalen en met Calimeromarketing 3.0 zijn de verwachtingen dan ook hooggespannen. 
In 2004 verscheen het boek ‘Calimeromarketing’ van Karen Romme, waar ze uiteenzette, waar  kleine bedrijven juist groot in kunnen zijn. Het vervolg ‘Calimeromarketing 2.0 verscheen vijf jaar later in een handzaam boekje, waar de lezer binnen een uur kan kennismaken met de tien spelregels van Calimeromarketing. 
Vandaag dinsdag 17 juni komt Calomeromarketing 3.0 op de markt met een handreiking over hoe eenvoudig marketing kan zijn. Met name spelregel 6 kan voor de digitale media uitstekende uitgangspunten bieden: ‘Gebruik de pers voor je bedrijf’. De redactie van kapelle.nieuws.nl is daarom razend nieuwsgiering naar de bevindingen van zzp-ers en overige mkb-ers.
Een samenvatting van bovengenoemd boekje (slechts 192 pagina’s) is te lezen via deze link.